JONNA LÖNNROTH, NETWORK & GROWTH OY
Markkinointikonsultti
Näin autan yritystäsi tekemään markkinointia, joka tukee ja mahdollistaa myyntiä
-
Koko kaupallinen tiimi – myynti, markkinointi ja asiakastyö toimii yhteisten tavoitteiden ja mittareiden mukaan.
- Sisällöt, kampanjat ja kontaktit ajoitetaan asiakkaan päätöksentekovaiheiden mukaan. Fokus siirtyy siitä, mitä me haluamme kertoa siihen, mitä asiakas tarvitsee tietääkseen.
- Markkinointi ei enää mittaa näkyvyyttä tai klikkejä irrallaan, vaan seuraa vaikutusta myyntimahdollisuuksiin, asiakkuuden arvoon ja liiketoiminnan kasvuun.
- Asiakasdata, liidien laatu, sisältöjen toimivuus ja myyntiprosessin pullonkaulat ovat jatkuvasti näkyvillä. Näin voidaan tehdä nopeita päätöksiä ja parantaa matkan varrella.
- Myynti ja markkinointi eivät kilpaile huomiosta – ne rakentavat yhdessä asiantuntijabrändejä ja ajatusjohtajuutta, jotka avaavat ovia ja lyhentävät myyntisyklejä.

Meet my Team!
Network & Growthin yrittäjätiimillä on yhteinen mission: uudistaa suomalaista B2B-myyntiä ja markkinointia. Yhdessä rakennamme moderneja myynnin ja markkinoinnin koneistoja, joissa strategia, sisältö ja asiakaskokemus tukevat toisiaan. Tämä antaa minulle laajemman näkymän, enemmän vertaistukea ja mahdollisuuden tuoda asiakkailleni entistä kokonaisvaltaisempaa vahvempaa kaupallista osaamista.

Markkinoinnin konsultoinnin paketteja

Markkinoinnin ja myynnin yhdistäminen
Kenelle?
B2B-yrityksille, joissa markkinointi ja myynti toimivat rinnakkain mutta eivät vielä saumattomasti yhdessä – ja joissa halutaan parantaa liidien laatua, myynnin osumatarkkuutta sekä löytää tiimien välille yhteinen kieli, tavoitteet ja prosessit.
Sisältö?
-
Markkinoinnin ja myynnin auditointi
-
Kaupallinen strategia
- Asiakaspolun määrittely ja mittaaminen
-
Markkinoinnin ja myynnin prosessi (RevOps)
- Markkinoinnin ja myynnin KickOff – Inspiroiva ja käytännönläheinen koulutuspäivä, joka starttaa markkinoinnin ja myynnin integraation

Liidien generointi ja Social Selling LinkedInissä
Kenelle?
B2B-yrityksille, jotka haluavat rakentaa toimivan ja mitattavan liidien generoinnin mallin, joka kiinnostaa myös myyntiä – ja hyödyntää LinkedIniä asiantuntijuuden ja luottamuksen rakentamiseen.
Sisältö?
-
Ostopolku workshop (ihanneasiakasprofiili, ostopolun vaiheet, sisältöstrategia)
- Sales Enablement sisältöpankin suunnitelma
- LinkedIn valmennus markkinoinnille (liidien generointi)
- LinkedIn valmennus myynnille (Social Selling)
- Dokumentoitu LinkedIn pelikirja

Markkinoinnin mittaaminen ja kytkeminen liiketoimintatuloksiin
Kenelle?
B2B-yrityksille, jotka haluavat rakentaa toimivan ja mitattavan liidien generoinnin mallin, joka kiinnostaa myös myyntiä – ja hyödyntää LinkedIniä asiantuntijuuden ja luottamuksen rakentamiseen.
Sisältö?
-
Asiakaspolun ja kaupallisen prosessin auditointi
- Kriittisten mittarien ja datapisteiden määrittely
- Kaupallisen datan yhdistäminen: markkinointi + myynti + asiakkuudet
- Revenue Enablement -kehyksen soveltaminen
- Mittariston käyttöönotto & yhteinen dashboard-pohja

Saisiko olla 30min Kasvusparri?
Laaditaanko yrityksesi markkinoinnin kehittämisen askelmerkit? Kasvusparrissa annan näkemykseni ja konkreettisia ideoita tavoitteiden saavuttamiseksi.